High On Life: High On Knife
Available October 3rd It’s been 2 years since the Bounty Hunter defeated the G3 cartel. Now Knifey needs help tracking down a mysterious package from his homeworld. Will they get mixed up with a friendly giant, a pinball gun, poaching rings, and a terrifying intergalactic shipping company? Yeah. Sure.