Guacamelee! STCE 'Frenemies' Character Pack
Now you can put to use Javier Jaguar's noble strength, FlameFace's scoundrelous wiles, X'Tabay's deadly sorcery and Uay Chivo's legendary mastery in the fight to save El Presidente's Daughter and the world from Carlos Calaca. All four characters are decked out with new animations and unique attributes that will change the way you play. Put your skills to the test to unlock the new achievements -- and maybe find an easter egg or two...