Farming Simulator 19 - CLAAS DOMINATOR 108 SL MAXI DLC
Expand your Farming Simulator 19 experience with the CLAAS DOMINATOR 108 SL MAXI DLC giving you access to this unique vehicle. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.