Enlisted - Thompson 7.63 Squad
This pack includes: - A premium squad consisting of three assault soldiers, one engineer, and one anti-tank gunner, armed with the Thompson 7.63 submachine gun. - 200 Gold. The Thompson 7.63 is an unlicensed copy of the Thompson submachine gun chambered for the 7.63 Mauser cartridge. Chinese copies of the Thompson submachine gun in various modifications were widely used during both the Chinese Civil War and World War II. It features a detachable box magazine with a capacity of 30 rounds and a bipod.