Elite Diamond Bundle
A Diamond Bundle for serious collectors. These Diamonds should let you pick up everything you need, and plenty to spend in the Player Market for more rare and exclusive things! The Elite Diamond Bundle also gets you instant Diamond VIP in AirMech, which marks you as a Super Premium player for a lifetime of benefits and bonuses. Remember that any purchase qualifies your account for Silver VIP, giving you instant access to any Locked Diamonds you have earned, and lets you collect them directly from now on.