Deep Rock Galactic - Order of the Deep Pack
When you bear the armor of the Order of the Deep, you represent this mighty guild as generations of graybeards have done before you. Let your pickaxe pierce with the Order's might, and claim the depths -- for Rock and Stone. This DLC includes the following: -The 'Order of the Deep' Armor for all four classes -The 'Order of the Deep' Armor Paintjob for all other armor sets -The 'Order of the Deep' Weapon Paintjob -The 'Order of the Deep' Pickaxe Paintjob -The 'Order of the Deep' Bosco Paintjob NOTE: This DLC is cosmetic only. It won't make you better at the game in any way. But it sure will make you look cool.