Dead by Daylight: A BINDING OF KIN
A Binding of Kin is a new Chapter for Dead by Daylight. It includes a unique Killer but 2 characters: The Twins (Charlotte & Victor), and a Survivor, Élodie Rakoto. Purchasing the add-on will unlock its new Killers, new Survivor, and an exclusive item for the Survivor: Elodie’s Sunset Crop. The new Killer comes as a pair: conjoined twins from 17th century France, Charlotte and Victor Deshayes formed an emotional bond like none other. After a life of hardship and suffering, The Entity has twisted their love for one another into something truly terrifying. The new Survivor is Élodie Rakoto. Cunning, smart, and resolute, Élodie Rakoto spent her life trying to uncover the mystery of her parents’ disappearance. Grief-stricken and guilt-ridden, Élodie turned to the occult to find the answers she was looking for.