DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Lobby Avatars
Looking for a way to brag with a new customization item? Then these exclusive lobby avatars are made for you! With their flashy aura of power, SSGSS Goku and SSGSS Vegeta will make you stand out from the crowd in the Online Lobby!