Crypt of the NecroDancer: AMPLIFIED
Crypt of the NecroDancer: AMPLIFIED is a DLC prequel for Crypt of the NecroDancer. Take control of the shapeshifting protagonist Nocturna to fight your way through electrifying new levels, boss battles, and more!