Crossout — The flaming one
— Unique armoured car: “The flaming one”; — New cabin: “Inferno”; — Weapon: grenade launcher “Yongwang”; — Portrait: “Chet Flame”; — Movement parts: “Hermit” (2 pcs.) and “Buggy wheel ST” (2 pcs.); — Hardware: “Averter”, “Cheetah”, “Gasgen”, “KA-2 Flywheel”; — Paint cans: “Toxin” and “Shadow of success”; — 1500 in-game coins; — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 50. The legendary muscle car that belonged to the mysterious Chet Flame. It looks like it has broken out of the depths of hell. Chet has sacrificed himself to destroy his enemies, but people say that his flaming car still can be seen driving through the Wasteland from time to time. The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 50. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlock early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!