Cozy Grove: New Neighbears
Word of your legendary scouting deeds has spread throughout the spirit world... and that means more ghosts want your help. The "New Neighbears DLC" adds four new ghost bears, each featuring lengthy personal stories and no long waits between their requests. Bring peace to Cozy Grove's original bears to unlock these special visitors from afar! The New Neighbears DLC also features: - A new critter type, butterflies, to catch and collect during the Spring and Summer seasons. - Unique new clothing that you'll automatically receive upon purchasing the DLC - A new song added to the game's soundtrack. - Bonus: some free expansions for your clothing closet, as an extra "thank you" for supporting us with your purchase.