Play extra hours of new adventures, increase your level cap, and upgrade your Assassin with the Assassin's Creed Origins Season Pass. Access to 2 major expansions in 2018: - The Hidden Ones: Continue your adventure with Bayek as he leads the Hidden Ones, years after the events of Assassin's Creed Origins in a whole new region. - The Curse of the Pharaohs: Explore a mystical world where you battle beasts from Egyptian mythology. Fight against undead pharaohs and mummies in a supernatural realm. Unlock 2 exclusive customization packs: - Roman Centurion Pack: Donning the lion pelt of Rome's fiercest soldiers, complete your exclusive gear set with 2 weapons, 1 shield, and 1 mount. - Horus Pack: Horus, the Egyptian God of the Sky, shows favor to your Assassin with this exclusive outfit. It includes 1 mount, 2 bows, and 1 shield. Also included in the Season Pass: A Day 1 exclusive weapon and a Base Helix Credit Pack (500)