7,200 Premier Pack - Rainbow Six Siege
This pack includes: - 7,200 R6 Credits - An exclusive Masterpiece weapon skin, featuring stunning 3D effects and custom reload with inspect animations - A seven-day Renown Booster This pack is only available for a limited time, so get it before it’s gone! R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the Premium Battle Pass, new operators, and cosmetic items including weapon and operator skins.