7,200 Premier Pack - Rainbow Six Siege
Get 7,200 R6 Credits, an exclusive weapon skin, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 7,200 R6 Credits pack. R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the Premium Battle Pass, new operators, cosmetic items including weapon and operator skins, and to trade in the Marketplace.