3on3 FreeStyle - Xclusive Play Pack
Enjoy a special reward available right now! This reward includes various items that upgrade your gameplay experience. This package includes: - 1 exclusive outfit set - 100 Points **This reward is only available during the event period. Don’t miss your chance to claim it!