3on3 FreeStyle - Walker Character Package
A guardian, a driver, a creeper, he has many names. Meet this guy, aka, code name, Walker. Unveil the big plots behind FS City with one and only A.I character. This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. *New Character – Walker - Gold Card Ticket x5 - Walker Sunglasses x1 *If purchased, you will not be able to purchase Walker Legendary Pack or Walker Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.