3on3 FreeStyle – P5 Selection Rookie Pack
Play 3on3 FreeStyle with your favorite P5 character! The best deal for Rookie is here! *Package Component : -P5 Character Seletion Ticket (~Nathan) -Selectable Growth Box Ticket x3 *This DLC gives immediate benefit upon purchase. No refund will be available. *Selectable character may be changed later without notice. *Already owned P5+ character cannot be selected from this ticket.