3on3 FreeStyle – Nathan Character Pack
Re-ignite your passion for basketball! Meet the leader of Re:Union team, Nathan! This Package includes: - Character - Nathan - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Nathan is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Nathan Efficient/Legendary Pack DLC.