3on3 FreeStyle - Nadia Character Package
The goddess of the court picks up the ball! Meet the perfectionist lawyer, Nadia, and test her perfect play as fierce as a legal battle. The first Dual Character in 3on3 FreeStyle; her skills change for the offense and defense role! This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. *New Character – Nadia - Gold Card Pack Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Nadia Legendary Pack or Nadia Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.