3on3 FreeStyle - Liu Character Package
Failure is only the opportunity to begin again! Liu,once a professional, came back stronger to FS Court. Play now with ultimate defander, made for strategic team play! This Package includes: - Character - Liu - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Liu Legendary Pack or Liu Intensive Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved.