3on3 FreeStyle - Ginger Character Pack
The commander of the court is ready to call out next order! Make a score chance with her fabulous dribble and pass skilss! *New Character – Ginger - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Big Flow Team Bundle or Ginger Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.