3on3 FreeStyle – Giant G Character Pack
Meet Giant G, the smartest life-being in the world! Awake his internal beast and rule the court! Unlock the first-ever beast-type character of 3on3 FreeStyle! This Package includes: - Character - Giant G - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Giant G is exchanged for 50 Points as you open the package.