3on3 FreeStyle - Fox Character Package
"The Old Soldier Never Die... The founder of Fox Court and the living Legend of FS City comes to retrieve the throne again. Try the veteran and dominate the court. This Package includes: - Character - Fox - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Fox Legendary Pack or Fox Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved."