3on3 FreeStyle - Camila Character Package
Camila, a capable and trustworthy doctor during the day, but a charming party lady dressed in a passionate red dress at night, is a confident modern lady. Her sociability and will to challenge new and tough things greatly influence her teammates and lead them to a victory. Camila especially has a selectable skill set and can change her style of play in three different ways. She can be a sturdy attacker under the basket, a supporter giving a swift pass, or a reliable middle-shooter. Now come to play Camila having various skills! The Package includes: - Character - Camila - Gold Pack Ticket * 5 *If purchased, you will not be able to purchase Camila Efficient Pack or Camila Legendary Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved.