3on3 FreeStyle – Battle Pass Spring Part1 Bundle
Prepare to enter an enchanting world of dolls and flourishing flowers as you step onto the court! You can also jump to Lv. 15 right away and get 110 FS points at the first start with this bundle! This package includes: - Battle Pass Ticket x1 - Battle Badge x420 - Doll Flower Play Black Hair(Female) - Doll Flower Play Rainbow Pattern Outfit(Female) - Doll Flower Play Lemon Hair(Male) - Doll Flower Play Orange Line Outfit(Male) **Event ends on 4/4/2023 at 23:59 PST and DLC is not valid afterward. **Upon purchase, The Battle Pass goes to your Message box. **The Battle Pass cannot be refunded after claiming as the Package contains items that cannot be retrieved. **If purchased, you are advised not to purchase Battle Pass Spring part 1 as it contains the same item.