3on3 FreeStyle – Battle Pass Autumn Part2 Bundle
Start off faster than others with Battle Badges along with Bundle exclusive Scooter red outfit/helmet sets! Reach Lv. 15 right away and get 110 FS points at the first start! This package includes: - Battle Pass Ticket x1 - Battle Badge x420 - Scooter helmet red (male) - Scooter outfit red (male) - Scooter outfit red (female) - Scooter outfit checkered (female) **Event ends on 12/6 23:59 PST and DLC is not valid afterwards. **You can purchase The Battle Pass at any point during Battle Season and will be able to get all the lower level rewards. **The Battle Pass cannot be refunded after claiming as the Package contains items that cannot be retrieved.