3on3 FreeStyle - Ayla Character Package
A new legend, with an insatiable desire for wealth and for conquering her sister, Nadia, comes to the court. Ayla is specialized in both Attack and Defence. She is capable of making a chance to score and an opportunity for her teammates to make a score. This Package includes: - Character - Ayla - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Ayla Efficient Pack or Ayla Legendary Pack.