Shift your look with dazzling precision and ever-changing color of the Chromatic Chamelon Pack. This pack features: - 1 Epic Cape - 1 Epic Weapon Skin - 1 Epic Halo - 1 Legendary Cat Familiar - 8 Rare Emotes Adapt, conceal, and stand out in every light. *This pack only changes the appearance of your character and gear without affecting your gameplay.