'’25 Supreme Team Pack Bundle
Get closer to victory with this Team of the Year squad. Bring home the biggest stars of the season. TOTY Premium Packs offer boosted chances to pull Mastery 3 cards rated 91–94. Build your strongest squad yet and take on every match with top-tier power. Includes: 6 ’25 Supreme Team Packs Very High Chance for Mastery 3 cards (91-94 rated players) A great moment to strengthen your team with the very best. Available for a limited time – don’t miss it!