2300 Currency Pack
This pack contains 2,300 (2,000 + 300 Bonus) in-game currency. Use in-game currency to personalize your PGA TOUR 2K21 MyPLAYER with the best gear, raise the stakes in Skin Matches and run Online Societies tournaments like a boss!