1,200 Welcome Pack - Rainbow Six Siege
For the same price as a standard 1,200 R6 Credits pack, the Welcome Pack includes: - 1,200 R6 Credits - Instant unlock of four (4) operators - 7-day Renown Booster Only available while this season lasts, so get it before it’s gone! R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the Premium Battle Pass, new operators, and cosmetic items including weapon and operator skins.