The Walking Dead: Michonne - Ep. 2, Give No Shelter
Episode two of a three part episodic game series set in the same universe as Robert Kirkman’s award-winning series. A daring escape from the floating colony of Monroe sees Michonne, Pete, and Sam running for their lives. An all too brief reprieve is soon shattered; the leaders of Monroe don't forgive and don't forget. With memories of her daughters bleeding ever further into Michonne's blurred reality, her world is becoming increasingly fractured... just at the point when she'll need all of her skills to survive. Purchase of this additional content requires The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.