A set of outfits, titles and attachment parts for all playable characters in the game! - Customize Pack: Estelle - Customize Pack: Flynn - Customize Pack: Judith - Customize Pack: Karol - Customize Pack: Patty - Customize Pack: Raven - Customize Pack: Repede - Customize Pack: Rita - Customize Pack: Yuri *The items can be acquired in the base game, too. *Some of the attachment parts can be shared with other characters. *After installment, the items are added to "Extra Items" within the item menu in the game.