Call of Duty 3 Bonus Map—“Champs”
FREE! “Champs” is an exclusive new multiplayer map that brings CLASSIC Call of Duty infantry-based combat to Port Royal des Champs, a war-torn French farm town. The map’s compact design is perfect for small and medium-sized team games in online, split-screen, and System Link play, or crank up the intensity with 24-player mayhem. A country road snakes across the landscape from a private chateau to a heavily battered cathedral. Vast wheat fields, hidden ravines, and blown-out buildings provide endless tactical opportunities for squads or lone soldiers to flank the enemy with stealth. Experience explosive action like never before in this free Bonus Map!