Ghostbusters Sanctum of Slime Challenge Pack
Ghostbusters: Sanctum of Slime gets a whole lot more with the all new single player Challenge Pack, including Lonely Hero mode and Arcade Challenge mode. In Lonely Hero, there is no co-op, no friendly teammates, just you and waves of the paranormally possessed. Designed for seasoned gamers, Arcade Challenge gives you 3 lives and that’s it; how far can you get? See how your skills line up on a distinct Global Leaderboard.