8,500 (+ 3,500 bonus) Gold
Before you head into the field, get yourself ready to win. Purchase this pack and receive 8,500 (+ 3,500 bonus) Gold, which you can spend on Premium tanks, high-ranking Commanders, days of Premium Account, and more.