Eagle
In ARIA’s mind, Eagle is the most valuable being on the planet. His ability to commune with and influence all forms of life, including machines, is the key to her total destruction. Modified by both Ultratech and Glacius, Eagle soars into battle with his mid-range Tech Short Bow and Weyekin Bird companion, the two working as one to take down anyone who threatens the balance of this world.