Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
We’re giving you the chance to rewrite history! The Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S and Peugeot Quasar as you’ve never seen them before! The prototype class is formed of four cars never seen before on track. These cars are waiting for you to prove how much they're worth to the world! Download the DLC and create a new future for them!