Blade of Favor
Exclusively available in the Ryse Season Pass. Forged in the personal ironworks of a wealthy war profiteer, this incomparable sword is bestowed upon only the most lauded of gladiators. In-game benefit: Crowd +2, Experience +4; for use in Gladiator Mode.