Original Ver. Soundtrack Swap
Unlocks the option to change the in-game soundtrack to the original soundtrack and sound effects from the 1998 release of Resident Evil 2. *This can be found in the "Music/SFX Version" section of the Options Menu. *Please note this is the same content included in the Extra DLC Pack.