11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC
11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC tells the story of Jack and Eva, two children drawn into World War I – a conflict much bigger than they are. Their stories are told in the form of letters, drawings and photographs found throughout the game and collected in your journal. The children’s letters are inspired by real stories of conflict from children supported by the charity WarChild. While times change, one thing stays the same: children’s lives are torn apart by war.