Assetto Corsa - DLC Season Pass
The DLC Season Pass gives you a discount and access to the following future downloadable content - the JAPANESE PACK DLC, RED PACK DLC, and the upcoming PORSCHE DLC packs. In total over 30 new cars, as well as the Red Bull track, and also includes an exclusive livery. The Red Pack includes: The CARS: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce The TRACK: Spielberg REDBULL Ring Circuit Japanese Pack: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + tuned version - Toyota Supra MK IV + time attack and Drift version - Toyota AE86 Trueno + tuned and Drift version - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec The Porsche DLC packs will introduce over twenty classic cars from throughout their history. Some add-on content will be available to purchase outside of the Season Pass, so please be careful not to purchase content twice. Any Season Pass purchase (including any potential double purchases of standalone Add-On Content outside of Season Pass) is non-refundable.