PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Russian Weapons Pack
A special delivery from Russia! Gage just a got a delivery from a foreign contact - a container full of russian weapons. These guns won’t break due to a speck of dust or some drops of water. They‘ll withstand a nuclear blast and will never jam. They are built to get the job done. The Gage Russian Weapon Pack includes 3 Weapons, 1 Melee Weapon, 4 Masks, 4 Materials, 4 Patterns and 3 Achievements.