Ultimate Arbiter Pack
Embrace the glory of battle with one of Halo’s most renowned alien warriors, wielding a brutal Energy Sword, devastating Plasma Grenades, rapid-fire Covenant Carbine, and cloaking capabilities as you continue the fight from Halo…right into Killer Instinct. Includes Arbiter fighter for Killer Instinct, Halo 2 Arbiter retro costume, plus Elite Storm, Ranger, Supreme Commander, and Zealot armor sets from the Halo series.