Just Cause 4 - Golden Gear Pack
Grab the premium Golden Gear Pack and receive the coveted Golden Gear Shotgun featuring ricochet tracer secondary fire, plus the Golden Gear Wingsuit and Golden Gear Parachute. - Golden Gear Shotgun: Blast the enemy away with this specialised weapon featuring ricochet tracer secondary fire. - Golden Gear Wingsuit: Soar through the skies of Solís in style with this unique golden design. - Golden Gear Parachute: Glide across Solís in style with this golden canopy design.