Walkers flood the New Frontier camp, leaving Javier, Clementine, and their allies in a tight spot. Tensions within the Garcia family rise to a boiling point. With past promises looming over your head, how will you choose who to trust, and who to protect? In ‘From the Gallows,’ the epic finale of The Walking Dead: A New Frontier, you will find out just how heavy the consequences of your actions can be... Episode five of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.