MOTHERGUNSHIP: The Secret Mission DLC
Captain Hylas has an extraordinary secret, but he's not telling it to just anyone. Prove your courage, your intelligence, and your charisma in this series of difficult missions, while unlocking exclusive weapons and story content. Will you ever be good enough to know The SECRET? Extend your gaming experience with this additional campaign for MOTHERGUNSHIP and unlock four extra gun parts: Felix's Leaf, Mr. Serious Business, EagleEye 3000-S and Connector King.