Breeze Skin
Celebrating the one year anniversary of Lumines Live! as well as the release of the new Rockin' Holiday Pack and Q Entertainment's latest electrifying shooter Every Extend Extra Extreme (E4), we bring you a special playable skin featuring Genki Rockets' latest single "Breeze". It follows the footsteps of the their successful debut track "Heavenly Star," whose catchy and uplifting tune combined with equally striking video caught the attention of many gamers. Enjoy the music video as you play your way through the falling blocks. Free to all GOLD members, for a limited time only. *Standard Edition required.