Kim Wu
A feisty college student and martial artist, Kim Wu is the inheritor of the Dragon Spirit. Called on by the warrior-monk Jago to combat Gargos and his minions, Kim leads a bold resistance across a ravaged Earth. With agility and style on her side, and wielding her enchanted dragon nunchaku, Kim flips, kicks, and burns her way through her opponents, determined to end Gargos on her own terms.