The Crew 2 Bronze Crew Credits Pack
Use Crew Credits to purchase new amazing vehicles, more customization for your vehicles, or your avatar! Amount: 90,000 CC + 10 000 CC Bonus. Your CC Pack purchase will be credited to your account as soon as you finish the Prologue.